Ga naar inhoud

2DVD branders-master of slave?


Aanbevolen berichten

Nieuwe PC in elkaar gestoken met behulp van mijn schoonbroer. DVD brander met SATA aansluiting. Nu heb ik nog een oude lightscibe DVD brander met een IDE aansluiting.Windows 10.Ik zou graag de 2 branders gebruiken.Als ik nu de lightscribe brander aansluit met een connector dat IDE omzet naar SATA moet ik dan de lightscribe DVD brander op master of slave zetten of moet dat niet meer met SATA aansluitingen in Windows 10. Ik zou heel graag mijn lightscribe brander gebruiken omdat ik vind dat dat mooie resultaten geeft.

Alle hulp welkom, alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Patrick M. zei:

Als ik nu de lightscribe brander aansluit met een connector dat IDE omzet naar SATA moet ik dan de lightscribe DVD brander op master of slave zetten

Dat is dan van geen belang meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-5-2018 om 12:33, Patrick M. zei:

OK, dat is duidelijk.

Dank u wel voor het vlugge antwoord.

Vriendelijke groeten.

Vandaag de Lightscribe DVD brander in mijn case gestoken. Wel een IDE/Sata converter gebruikt.Geen master of slave gebruikt. De power kabels kon ik gebruiken van de nieuwe voeding. De lightscribe software gedownload en geïnstalleerd. Muziek op een Lightscribe CD gebrandt en de template ook gebrand. Werkt uitstekend.

Nogmaals dank om uit te leggen dat master of slave niet nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.