Ga naar inhoud

Laptop met Windows 10 formatteren


Fredman

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een laptop waar Windows 10 voorgeprogrammeerd op staat. Nu wil ik die formatteren o.a. omdat die heel traag loopt. Hier heb ik enkele vraagjes over:

- In het verleden heb ik andere computers steeds geformatteerd met een windows cd, maar die zit er niet bij. Hoe kan ik dat nu doen?

- Ik heb ook geen productcode voor windows, blijkbaar werkt de windows op die laptop met een licentie, is dat een probleem of moet ik toch zo een productcode hebben?

- Is het mogelijk een andere windows-versie (7 bv.) op die laptop te zetten? En zo ja, heb ik dan toch niet opnieuw een code nodig?

 

Bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel simpel... Gewoon fabrieksherstel uitvoeren. Zie handleiding van je laptop. Deze vindt je normaal gezien terug op je pc. Kijk maar eens bij je programma's (Merknaam van je laptop).

 

Je gaat toch geen Windows 7 meer installeren zeker? Dat is te gek voor woorden!!!

 

En wat is de oorzaak van de traagheid?

Geef ons eens het merk en modelnummer van je laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.