Ga naar inhoud

SSD wordt niet gezien?


Aanbevolen berichten

Ik heb me vandaag een PCIe SSD kaart aangekocht en op mijn mobo Asus 97-plus ingeprikt.

Nu wil ik een verse OS installeren maar de kaart wordt niet gezien, ook niet in het BIOS.

Had voorheen al wat opgezocht hieromtrent en heb volgende instellingen reeds gedaan in het BIOS (zie afb)

Wie kan me helpen om hem aan de praat te krijgen?

 

Tnx

10.jpg

11.jpg

12.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, techniekerke zei:

Ik heb me vandaag een PCIe SSD kaart aangekocht en op mijn mobo Asus 97-plus ingeprikt.

Heb je die online aangekocht? Zo ja, kun je dan eens de url geven van die ssd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gaat niet werken op uw moederbord. Je moet voor een M.2 SSD gaan.

 

Echter...

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post. Lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander van zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Het is uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum..

 

Succes !

 

Indien je elders niet (meer) geholpen wordt dan kun je via PB vragen om je onderwerp te heropenen. Je begrijpt dat het dan voor ons wel van essentieel belang is dat je ons mededeelt welke adviezen van andere raadgevers je al hebt uitgevoerd.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.