Ga naar inhoud

pc samenstellen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik raad je echt niet aan om zoveel geld in 1 keer in een pc te steken hoor, koop nu een van 1800-2000 en spaar de rest dan voor upgrades in de toekomst.

Want je zult de prestatie winst toch nooit merken.

En waarvoor moet die pc dan dienen? En is het met of zonder scherm, toetsenbord, muis,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook zou ik de prijzen eens vergelijken met die op www.tones.be ;)

oja tones ken ik... en de prijzen zijn daar niet zo goedkoop als de meeste zeggen. Anyway ter controle ebbek mijn lijt afgegaan. En ze hebben daar niets van wa dak gecontroleerd heb... de processor was iets goedkopen. en na de HDD's ebbek nie verder gedaan aangezien ze daat niets hadden van heel mijn lijst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat men bij de keuze van hard- en software eerder moet denken aan het doel van de pc; bij bijvoorbeeld een pc voor enkel kantoortoepassingen mag er gerust een mindere grafische kaart inzitten;bij gamers een veel betere

Ook de keuze tussen intel en amd is cruciaal; amd's kunnen meer berekeningen maken in 1 tijdseenheid in vgl met de intel's; maar amd's worden wel warmer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.