Ga naar inhoud

Werkblad Printen


Marcel31281

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden,

Ik heb na lang zoeken een VBA code gevonden die voor mij de planning kopieert en plakt als afbeelding in een mail.

Alleen zou ik graag een paar aanpassingen doen ik wil namelijk in de code al het cellenbereik willen kunnen bepalen deze keuze krijg ik nu bij het aanklikken van de knop

Het doel is een knop te hebben voor de planning van de Nederlandse monteurs en 1 voor de Belgische monteurs

is het ook mogelijk de koppen van het werkblad met de planning voor BE bij printen mee te nemen?

Alvast bedankt voor jullie hulp

Planning 2019 test2.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoeling is dat onze planner met 1 druk op de knop een mail naar alle Nederlandse monteurs kan sturen en een knop voor de Belgische monteurs.
De planning wil ik als afbeelding plakken in outlook met behoud van koppen bovenin het werkblad.

Ik kan de planning nu mailen, alleen krijg een msgbox om het bereik in te vullen om aan te geven welk gedeelte ik van het werkblad wil versturen, omdat dit in mijn werkblad een vast bereik is zou ik dit graag in de vba code verwerken en de msgbox verwijderen.

 

Daarnaast was inderdaad de vraag of dat door middel van VBA aangegeven kan worden dat de cellen A1: tot S7 ook automatisch boven aan de planning voor de Belgen toegevoegd kan worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dit ziet e fantastisch uit!! Hier kan ik weer verder mee.

 

Hoe kan ik de afbeelding van de knop wijzigen? want hij geeft een foutmelding "ongeldige figuur"

 

En bij het creëren van de pdf geeft hij het weeknummer als ### weer, plus dat het bedrijfslogo ook zichtbaar mag zijn

 

Verder neem ik echt mijn petje af ......

aangepast door Marcel31281
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mijn berichten niet aanpassen, maar ik heb wat dingen zelf kunnen oplossen

 

- weeknummer was te groot blijkbaar, formaat gewijzigd en nu word het wel weergegeven

 

- meerde email adressen was als ik zonder Excel af te sluiten wilde blijven mailen, na afsluiten en opnieuw opstarten klopte het weer en stond er weer 1 adres

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.