Ga naar inhoud

Steamacounts


Abramelin

Aanbevolen berichten

beste

Lang geleden dat ik een pc forum bezocht heb, maar nu heb ik toch een vreemde ervaring. Mijn neefje wou hier een steamaccount aanmaken, maar dit kon niet doorgaan. Er kwam melding dat hij al een steamaccount had, met het betreffende mailadres bij. Maar dat is mijn oude steamaccount op mijn oude pc. Vreemd, want andere pc en ander mailadres. Enige overeenkomst is het vaste ip adres zo ver ik kan nagaan. Wifiverbinding gemaakt om online te komen. dat heb je nodig als je de bevestigingsmail van steam wil ontvangen natuurlijk. Kijken ze echt naar het vaste ip van de provider dan? En vooral, wat wanneer ik verhuis, en iemand anders komt hier wonen? Dan moet ik de steamaccount bij verkoop meegeven aan de nieuwe bewoner of zo? gen idee, maar ze weten in ieder geval dat er in huis een steamaccount is geweest. Wie kent er iets van die online service?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.