Ga naar inhoud

Error message


james48

Aanbevolen berichten

Hallo, ik krijg al een hele tijd een vervelende Error Message, volgens mij van Microsoft Office Outlook 2016?

Ik heb al een aantal keren geprobeerd om het op te lossen maar de vervelende melding blijft steeds terugkomen. :( 

Hopelijk weet U een oplossing alstublieft?

 

image.thumb.png.767043e94db8d55c81c9e5304f680dac.png    (mailadres even niet herkenbaar gemaakt - het is niet goed van een mailadres open en bloot op het net te laten staan i.v.m. Spam- Passer

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, james48 zei:

Hallo, ik krijg al een hele tijd een vervelende Error Message

Bij welke actie krijg je die?

 

28 minuten geleden, james48 zei:

volgens mij van Microsoft Office Outlook 2016?

Misschien wel van Google (gmail)?

 

28 minuten geleden, james48 zei:

Ik heb al een aantal keren geprobeerd om het op te lossen maar de vervelende melding blijft steeds terugkomen.

Wat heb je dan al geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, james48 zei:

Ik heb in MS Outlook wachtwoord veranderd...

Dat zal dan om het wachtwoord gaan van je e-mail account in outlook en niet om outlook zelf hé.

Ik heb zo een vermoeden dat die e-mail account een gmail account is. Klopt dat?

En zo ja, kun je er nog mee mailen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, droske zei:

Ik heb zo een vermoeden dat die e-mail account een gmail account is. Klopt dat?

En zo ja, kun je er nog mee mailen?

Hallo Droske, na het aanschaffen van MS Office 2016 waren er wat problemen met het installeren en toen heeft de dame die mij hielp destijds zelfs ergens gebruik gemaakt van mijn gmail email adres, daarom ben ik steeds een beetje bang dat dit de oorzaak is?

 

Mijn gmail account werkt verder prima..

Wel staat er ook iets over, Including @domain.com  ik weet niet wat ik daar aan doen moet om te controleren of dit goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die foutmelding betekent gewoon dat het gebruikte e-mail adres of wachtwoord niet juist is. 

men vraagt u het juiste e-mail adres in te vullen met inbegrip van de domeinnaam.

Het gaat hier dus om de inlog (e-mail adres) en bijhorende wachtwoord van een bepaalde account.

 

Ik kan uit je info echter niet opmaken om welke account het hier gaat.

 

Microsoft account? Google account? of nog één van de zovele andere mogelijke accounts.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.