Ga naar inhoud

Verlies inhoud word document


stevens

Aanbevolen berichten

Volledige inhoud van belangrijk word document, dat ik gesaved heb, verloren. Wanneer ik op icoon van word doc klik, zie ik : type: microsoft office word doc - grootte: 11.6kb - gewijzigd op 17.03.2009 0.06"

Hoe kan ik de inhoud va dit word doc terug recupereren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledige inhoud van belangrijk word document, dat ik gesaved heb, verloren. Wanneer ik op icoon van word doc klik, zie ik : type: microsoft office word doc - grootte: 11.6kb - gewijzigd op 17.03.2009 0.06"

Hoe kan ik de inhoud va dit word doc terug recupereren?

Als het bestand niet werd gewist, hoe is de inhoud dan verloren gegaan?

Is er iets gecrashed ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het ook niet. Ik zou iemand willen contacteren die het probleem bij mij thuis kan evalueren en advies geven. Ken je zo iemand?

In ieder geval reeds dank voor uw interesse in mijn probleem. Ik ben namelik student aan het uia en een belangrijk gedeelte van mijn seminariewerk stond in dit word document. Bijzonder frusrtreren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Word of je pc onverwacht afsluiten (crash of stroompanne) terwijl er een document open staat, heb je normaal toch de recovery-versie nog (als je de autosave functie hebt aangezet) en ben je enkel het werk kwijt sinds de laatste save.

Als het document niet open stond op het ogenblik van "de feiten" is er normaal niets verloren.

Het kan natuurlijk altijd zijn dat je document gefragmenteerd is opgeslagen en dat een van die fragmenten op een beschadigd stukje van de schijf is terechtgekomen.

Doe eens een schijfcontrole met de opties herstel en recuperatie van data aangevinkt. Je weet nooit wat het oplevert.

Spijtig genoeg ken ik niemand die bij je langs kan komen om de zaak ter plaatse uit te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.