Ga naar inhoud

Welke M2 SSD voor Medion Akoya E3222 (MD 62450)


STYLUS3530

Aanbevolen berichten

Hello Folks

 

Sinds kort heb ik een Medion Akoya E3222 (MD 62450), via een Windows 10 PRO Key heb ik deze nu van Windows S naar Windows Pro geüpdatet.

Ik wil echter nog een goede M2 SSD inbouwen en op de specificaties staat dat hij max 250 GB mag zijn, veel meer staat er niet.

heeft er misschien iemand een tip voor een goede SSD dewelke ik erin zou kunnen plaatsen?

Ik wil dan eigenlijk ook de Windows Pro van deze SSD laten opstarten, hoe doe ik dit het beste, is er ergens een handleiding van? Kan ik dan nadien de eMMC opslag van 64GB gebruiken om data op te plaatsen?

 

Alvast bedankt voor de info

 

STYLUS3530

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziehier een handleiding voor je pc: http://download2.medion.com/downloads/anleitungen/bda_40068325.pdf

Hier een paar toepasselijke screenshots:

718555303_MedionAkoyaE3222(1).thumb.JPG.94ba7fc31f10d3fe138260190d6ea390.JPG

Voor u is dus dit kaartje geschikt: https://www.alternate.be/Crucial/MX500-250-GB-SSD/html/product/1402341?lk=7965

Ik lees daar dat Acronis True Image voor Crusial cloning software wordt meegeleverd. De clone-software is handig voor het overzetten van data van een harde schijf of het volledig migreren van een Windows-installatie naar de MX500.

Hoewel het meestal wel mogelijk is kan je je echter niet verzekeren dat je dit kaartje in uw bios kunt instellen als bootmedium.

 

Omdat je pc nog in garantie is, is er nog iets dat je niet uit het oog mag verliezen...

141949177_MedionAkoyaE3222(2).thumb.JPG.6697abf49ac585a9ab1bed6449e6bae7.JPG

 

't Is maar dat je het weet.

 

aangepast door droske
Info toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Bedankt voor het snelle antwoord. Deze SSD lijkt me wel wat, denk dat ik ze ga aanschaffen.

Wat de garantie betreft denk ik dat dit geen invloed gaat hebben, daar men eigenlijk het toestel niet echt opent, maar eerder een afdekkapje eraf halt dat hiervoor voorzien is.

 

Nog eens thanks.

 

Groetjes

 

STYLUS

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.