Ga naar inhoud

Register controleren op juiste werking


SCHROOTEN

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, droske zei:

Wanneer je de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", moet je onderstaande niet uit.voeren.

Krijg je wel foutmeldingen, dan kan je onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien.

 

Typ nu findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

Gewoon lezen wat er staat, en zo nodig uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt hier in dit zwarte veld verder niet  aangegeven maar misschien dan wél in dat log ??

Als dat in dat log wel genoteerd staat dan is mijn volgende vraag hoe kom ik daar dan ?

 

Nu heb ik die link van jou gekopieerd en ingegeven en dat leverde inderdaad een bestandje op het bureaublad op.

Maar daar staat niets in vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals, doe a.u.b. wat we vragen. Je wil toch geholpen worden hé?

 

15 uren geleden, droske zei:

Typ nu findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht. 

 

aangepast door droske
Enkele plooien gladgestreken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je postte bovenstaand bestanden die dateren van december 2018 en blijkbaar verband hielden met een interventie van de helpdesk van F-Secure. Ik heb daarom die post op uw verzoek verwijderd.

 

Is het niet zo dat je veel te veel snelkoppelingen en bestanden op je bureaublad hebt staan dat je het bedoelde bestand niet kunt vinden?

 

Moest je het bestand cfcdetails toch niet kunnen vinden, zoek er dan maar niet meer verder naar.

Het is echter in uw geval aangewezen om die systeemscan nogmaals uit te voeren omdat, mogelijk, bij die eerste scan niet alle fouten zijn hersteld.

Na die tweede scan zie je een mogelijk cfcdetails bestand misschien wel staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.