Ga naar inhoud

Kan met geen enkel Bluetooth-apparaat verbinden


Anony123

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb al een hele tijd problemen met Bluetooth. Het internet kan me echt niet meer verder helpen en op pc-helpforum ben ik al vele malen heel goed geholpen.

 

Het probleem: Ik heb problemen met het pairen/connecten van apparaten met bluetooth. Het vinden van apparaten is geen probleem, ik kan echter niet verbinden. Ik heb al met verschillende apparaten geprobeerd (speakers, gsm,...) geen één apparaat werkt.

 

Wat ik al geprobeerd heb:

-Proberen pairen via 'apparaten en printers'

-Bluetooth support service herstarten

-Bluetooth troubleshooter runnen

-Bluetooth drivers updaten

-Bluetooth drivers verwijderen en opnieuw installeren

 

Mogelijke aanleidingen van dit probeem:

1.Ik heb onlangs een dualboot uitgevoerd met Linux Mint (Op Linux werkt bluetooth perfect dus het is geen hardware probleem)

2. Ik heb onlangs een computermuis met bluetooth usb-module gekocht. Ik heb natuurlijk ook al geprobeerd om te connecteren zonder de usb module. Persoonlijk denk ik niet dat dit er iets mee te maken heeft, maar de problemen zijn begonnen rond dezelfde tijd dat ik de muis gekocht heb, dus ik vermeld het maar voor de zekerheid.

 

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen.

 

Alvast bedankt!

 
Anthony
aangepast door Anony123
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.