Ga naar inhoud

probleem met de muis


Aanbevolen berichten

Ik heb al een klein maandje een irritant foutje met de muis. (Logitech M325)

 

Het probleem is als ik klik met de linker muisknop dat hij telt als 2. Meestal is dat niet hinderlijk maar als ik een bericht wil posten en ik klik op plaatsen dan kan het zijn dat ik het bericht 2 keer plaats in een keer. Ook bij een spel moet ik soms een pincode invoeren en als je 2 keer hetzelfde getal aan klikt in een klik dan zit je fout. Maar het hinderlijkste zijn de dubbele berichten die je soms plaatst.

 

Nu zag ik het lampje van de muis al rood oplichten dus over een week is de batterij weer op. Kan dit er mee te maken hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eerst het volgende even na...

  • Open de verkenner.
  • Klik in de menubalk op “Beeld” > “Opties” en dan op “Map- en zoekopties wijzigen
  • Onder de tab “Weergave” moet bij "Als volgt op items klikken" "Openen bij dubbelklikken" geselecteerd staan. Als dat niet het geval is, selecteer het dan en klik op Toepassen en sluit met OK.
  • Herstart de computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.