Ga naar inhoud

Slotjes rechtsboven icoontjes op bureaublad?


BosnischeHeld

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Al maanden zie ik slotjes rechtsboven mijn icoontjes op mijn bureaublad, en ik kan ze wel weghalen, maar na opnieuw opstarten van de PC komt het weer terug. En als ik iets nieuws op mijn bureaublad zet, krijgt dat icoontje meteen ook een slot (ik kan het wel altijd openen).

 

Iemand enig idee hoe dit te fixen is?

 

 

screen.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, BosnischeHeld zei:

Al maanden zie ik slotjes rechtsboven mijn icoontjes op mijn bureaublad

Ik neem aan dat dit ook zo is bij mappen in je persoonlijke mappen zoals "Documenten", "Afbeeldingen", enz. ????

 

45 minuten geleden, BosnischeHeld zei:

en ik kan ze wel weghalen, maar na opnieuw opstarten van de PC komt het weer terug.

Hoe haal je die weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er zeker van bent dat die mappen niet (meer) EFS versleuteld zijn herstel dat het map icoon eens.

Ga daarvoor naar het tabblad "Aanpassen" in het eigenschappenvenster van de map en klik bij Mapafbeeldingen op Standaardinstellingen herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik zag dat de pictogram voor mappen, als een map met een slotje stond. Dus ik denk dat dat gefixed is

Quote

Ga daarvoor naar het tabblad "Aanpassen" in het eigenschappenvenster van de map en klik bij Mapafbeeldingen op Standaardinstellingen herstellen

 

Dat werkte niet voor me.

Het enige wat nu nog een slotje krijgt, zijn tekstdocumenten op het Bureaublad.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik zag dat de pictogram voor mappen, als een map met een slotje stond. Dus ik denk dat dat gefixed is

Quote

Ga daarvoor naar het tabblad "Aanpassen" in het eigenschappenvenster van de map en klik bij Mapafbeeldingen op Standaardinstellingen herstellen

 

Dat werkte niet voor me.

Het enige wat nu nog een slotje krijgt, zijn tekstdocumenten op het Bureaublad.

 

Edit: Laat maar, het slotje is weer terug gekomen bij de map.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.