Ga naar inhoud

[OSx] Goed muziek programma...


Aanbevolen berichten

Goedenmiddag allen...

Jarenlang heb ik in de duistere windows tijden gewerkt met Winamp, een erg handig programma om muziek af te spelen. Wat ik het beste vond aan dit programma was de handige muziekbibliotheek, en de mogelijkheden tot het maken van playlists.

Winamp had bijna geen problemen met enorme (>70000 liedjes) muziekbibliotheken, en kon er redelijk snel in zoeken.

Nu heb ik een Mac, en ik ben ik op zoek naar dezelfde mogelijkheden. Het meest logische zou iTunes zijn, maar dit programma krijgt mij nog ooit zo ver om van een brug te springen. Ik heb het programma gisteravond aan het werk gezet om mijn volledige muziekschijf te doorzoeken, en momenteel is het nog steeds bezig... Over snelheid gesproken...

Daarnaast ben ik ook nog bezig geweest met volgende programma's:

- Audion 3:

Volgens sommige de perfecte Winamp vervanger. Spijtig genoeg kan ik de bibliotheek niet eens vinden?

- Disco XT:

Zeer mooi programma, maar hangt spijtig genoeg af van de bibliotheek van iTunes. Schiet dus nog niet zo veel op.

- Virtual DJ:

Geen mogelijkheid tot échte playlists (of ik heb ze nog niet gevonden)

- Traktor DJ:

Idem als Virtual DJ

- VLC:

Ook geen bibliotheek...

Mocht er nog iemand suggesties hebben, dan zou ik die daar erg dankbaar voor zijn!

Stijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast Scayzar

Uhm als je muziek naar iTunes Verplaats kun je die het beste Allemaal Slepen, ipv laten doorzoeken. Ik weet wat je bedoelt met de snelheid,ik heb zelf 2000 liedjes omgezet van iTunes Naar Windows media player Duurde ook best lang

Maar even een aparte vraag: Hoeveel Giga byte is dat dan wel 70000 Liedjes WAnt mijn 2000 is al ongeveer 20 GiB.

P.S ALs je iTunes eenmaal doorhebt is het een prima programma( Vooral als je een iPod hebt is dit Noodzakelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.