Ga naar inhoud

Backup problemen


Aanbevolen berichten

Hallo, na de installatie van  de Office 365 Personal kom ik er niet toe om nog een backup of een een systeemschijfopslag te maken op een externe harde schijf. Ik werk met Windows 10. Telkens loopt de backup goed maar op het einde zegt hij dat er 2 problemen zijn en dat hierdoor de backup niet kan worden afgesloten. In bijlage stuur een bestandje.

Hier ook nogmaals de foute antwoorden:

In Back-up is een probleem opgetreden bij het maken van een back-up van bestand C:\Windows\System32\config\systemprofile\Documents. Fout: (STATUS_WAIT_2 (0x80070002))
In Back-up is een probleem opgetreden bij het maken van een back-up van bestand C:\Windows\System32\config\systemprofile\Pictures. Fout: (STATUS_WAIT_2 (0x80070002))

Wat moet ik doen?

Backup Files 2019-07-22 085435_error.log Backup Files 2019-07-15 150958_error.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows vertoont fouten die niet via sfc kunnen worden hersteld.

 

Is de harde schijf nog in goede staat?

Download 520c07ffc7e11-CrystalDiskInfo-Canned.pngCrystalDiskInfo naar het bureaublad (het downloaden begint automatisch een vijftal seconden nadat je op de link hebt geklikt !! ).

  • Dubbelklik op CrystalDiskInfoPortable_x.x.0.paf.exe en klik vervolgens op OK.
  • Kies Nederlands en klik vervolgens op OK, nu wordt het programma uitgepakt in een nieuwe map op je bureaublad.
  • Plaats nu een vinkje bij de optie CrystalDiskInfo Portable starten en klik op Voltooien.
  • Of open de aangemaakte map en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfoPortable.exe en kies voor Als administrator uitvoeren.
  • Wanneer het programma geopend is, zal het gegevens van je harde schijf tonen.
  • Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
  • Wat is het resultaat van deze test? ... maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

 

5a8889340d61b-CrystalDiskInfo.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een USB-stick. En die kun je dan voor niets anders te samen meer gebruiken. Het zou te gek zijn om daar dan een externe harde schijf voor op te offeren.

Als je geen geschikte USB-stick ter beschikking hebt, ga dan voor methode 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb alles gedaan (methode 2) maar zo te zien zonder resultaat. Ik heb geprobeerd om een backup te maken en dit is het resultaat (zie bestanden). Als ik op opties klik krijg ik terug Backup Files 2019-07-26 153549_error.logBackup Files 2019-07-26 153549_error.logBackup Files 2019-07-26 153549_error.logBackup Files 2019-07-26 153549_error.log

Backup Files 2019-07-26 153549_error.log

Schermopname (3).png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.