Ga naar inhoud

Zeer trage download en upload


X-team

Aanbevolen berichten

Beste

Ik heb een adsl verbinding van academic broadband (Fulladsl). Sinds een paar dagen zeer trage verbindingen.

Heb een test gedaan met speedtest en haal volgende snelheden :

Download tussen 59 kB/s (vroeger downloads tot 550)

Upload: 58 kB/s

Zelfs het bekijken, laden van simpele webpagina's duurt een ganse tijd?

Het een mail verstuurd naar Fulladsl, maar nog geen reactie gekregen!

Graag jullie advies

Met vriendelijke groeten

Palit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien je vrij weinig informatie geeft over je computer moet ik enkel gissen. Vandaar deze reactie:

Dit zou kunnen te maken hebben met uw computer zelf.

Heb je al eens gekeken hoe vol je geheugen is van je computer? Dit kan je doen door Ctrl + ALT + Delete te drukken en Taakbeheer te starten en dan gaan naar het tabblad Prestaties.

Ook het effectief vollopen van je harde schijf met bestanden kan een probleem vormen. Zijn er de laatste tijd veel bestanden bijgekomen bv van uzelf of van andere gebruikers van uw pc?

Wanneer het internet wel kan volgen maar uw pc niet kan je het meestal ook horen aan het geratel van de pc. Wanneer je veel geratel hoort maar weinig ziet veranderen op het scherm dan heeft dit te maken met bovenstaande zaken en zal je even moeten kuisen of uw geheugen opdrijven door, als dit gaat, geheugen bij te (laten) plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

Heb net een mailtje gekregen!

Eerst, onze excuses voor het lange wachten op een antwoord op deze mail,

U zat inderdaad op smallband mits uw downloadvolume van 30Gb opgebruikt is.

Echter kan ik u wel meedelen dat we uw abonnement hebben aangepast naar de nieuwe voorwaarden en u beschikt nu over 60Gb/maand.

Dit resulteerdt natuurlijk dat u nu terug op een broadband verbinding zit.

Ik ga het vanavond eens testen of er inderaad een verandering is?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.