Ga naar inhoud

webpagina's kunnen niet meer gedownload worden


JeLoSch

Aanbevolen berichten

Beste Droske,

Het spijt me dat mijn woorden niet helemaal goed zijn overgekomen. Waarschijnlijk heb ik het niet goed gebracht.

Ik bedoel helemaal niet dat jíj de verantwoordelijkheid zou hebben afgeschoven!! Neeeee! Ik bedoel dat ik de verantwoording niet van mezelf wil afschuiven, onder geen beding. Als ik zelf de verantwoording van mijn computerprobleem bij jou zou neerleggen, dan zou dat verantwoording afschuiven zijn. En dat zou ik kortzichtig van mezelf vinden.

Dat zou nergens op slaan dat ik jou ervan zou beschuldigen dat je verantwoording zou afschuiven. Dat heb ik er absoluut niet mee bedoeld. Je steekt zomaar tijd in mijn probleem en dat vind ik helemaal fantastisch.

 

Ja ik bedoel inderdaad de 'netwerk adapter opties' daarmee.

 

Nou ik had dus een aantal apps weggehaald op de computer en mijn vriend zei dat deze apps wel eens gebruik konden maken van een ander netwerksysteem. En nu die eraf waren zou de computer daardoor in de war kunnen raken doordat de computer dan die systemen ging gebruiken die voor andere apps zou zijn.

Eerlijk gezegd heb ik er maar een beperkt begrip van. Maar dat was zijn verklaring en dat heb ik zo aangenomen, omdat mijn kennis niet zover gaat in deze materie.

No hard feelings hoor! Ik vind dat jullie fantastisch werk doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.