Ga naar inhoud

Incredimail & Outlook Express


GAK

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds kort overgeschakeld op Outlook Express omdat ik ondervonden had dat berichten via Incredimail bij sommige correspondenten niet aankwamen ( vooral msn en hotmail, probleem opgelost via een update voor Incredimail ivm IE7 voor telenet ).

Nu stel ik vast dat, niettegenstaande Outlook ingesteld staat als standaard, er regelmatig nog berichten binnenkomen in Incredimail!!!!

Wat kan ik hier aandoen?

Ook zou ik mijn mappen in Incredimail willen overzetten naar Outlook! Heeft iemand daar een oplossing voor?

Alvast bedankt!

GAK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het format waarin de mails in Incredimail zijn opgeslagen zijn niet te importeren in welk ander e-mailprogramma dan ook.

Het enige dat je zou kunnen doen is de mailtjes met Incredimail naar jezelf opsturen en ze met Outlook ophalen.

In outlook express kunt u ook mappen aanmaken dus dat is geen probleem, overzetten kan dus helaas niet.

Wanneer u incredimail niet meer gebruikt, kunt u daar best de emailaccount verwijderen bij de instellingen zo zullen er geen mailtjes meer binnenkomen via incredimail.

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.