Ga naar inhoud

Licentie nr


Dummy

Aanbevolen berichten

Die wordt niet in je screenshot getoond.

Tot en met Windows 7 waren de voor geïnstalleerde pc's voorzien van een speciaal labeltje waarop de sleutel was afgedrukt.

Hier een voorbeeld:

image.png.b70ad39b152cf108040f2e5b262fb6da.png

 

Zoals je ziet is hier de sleutel met ******XX overschreven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Droske,

Dit labeltje kan ik niet vinden. Is er nog een andere manier om aan de licentienr. te komen

omdat ik zou willen upgraden naar win 10. Dit zou blijkbaar nog gratis kunnen maar dan moet ik de licentienr. van win7 opgeven of is dit niet juist?

Groeten,

Dummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik er van uitgaan dat het dan niet om een gekraakte versie van Windows 7 gaat :questionmark:

 

Als jouw Windows 7 op een legale manier is geactiveerd dan kun je nog perfect upgraden naar Windows 10.

Volg methode B zoals ze hier beschreven staat: https://www.gratissoftwaresite.nl/upgraden-naar-windows-10-nog-altijd-gratis-met-mediacreationtool-januari-2017

Bij de upgrade zoals in methode B beschreven heb je de productcode niet eens nodig, er wordt niet naar gevraagd tijdens het installatie-proces, als je Windows 7 of 8.1 installatie maar geldig is.

 

Zorg er wel voor dat je Windows 7 volledig is bijgewerkt en in goede gezondheid verkeert. Schakel vooraf ook je beveiligingssoftware uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.