Ga naar inhoud

Probleem cumulatieve update Windows 10 Net Framework


fekebob

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, fekebob zei:

Was simpel gewoon Windows 10 opnieuw geinstaleerd

en de problemen met de update was weg.

Natuurlijk is het dan weg. Maar als die opdracht van ons komt dan deinst de meerderheid terug.

Een duidelijker bewijs dat je beschadigde Windows de oorzaak was kan men niet geven.

Beschadigingen in Windows zijn in meer dan 90% van de gevallen het gevolg van fout omgaan met het systeem.

Wij werken hier van op afstand en zonder dat we jullie pc in handen hebben. We zijn daardoor volledig afhankelijk van de info die ons gegeven wordt. Het gebeurt zeer dikwijls dat belangrijke info niet tot bij ons komt omdat de gebruiker er geen acht op slaat. Dat gebeurt niet vrijwillig of uit nonchalance maar door onwetendheid. Men ziet het verband niet altijd. Meer dan eens klikken gebruikers al maandenlang "venstertjes" weg die een duidelijk signaal van een gebeurtenis zijn, omdat ze niet weten wat er mee te doen.

 

Ik help al 15 jaar vrienden en geburen wanneer ze problemen hebben met hun computer. Het verhaal dat ze brengen over het probleem op hun computer klopt meer dan eens helemaal niet met wat ik aantref. Bij sommigen tref je dieper in het systeem een ware chaos aan en dat zijn zaken die we vanachter ons scherm op jullie pc's niet kunnen waarnemen.

 

Zelf heb ik zolang ik met Windows werk nog nooit een probleem gehad met Windows update. Niet met XP, niet met Vista, niet met Windows 7 en ook nog niet met Windows 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hé was zo niet bedoeld,had gewoon raad gevraagd ,was blij met de info,heb alles gedaan wat jij voorstelde heb er iedere keer een schermafbeelding bijgedaan voor te laten zien,maar geen resultaat,dus was voor mij de enige oplossing Windows 10 terug instaleren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.