Ga naar inhoud

Wat te kiezen


Gast tuizentfloot

Aanbevolen berichten

Gast tuizentfloot

Beste,

Ik heb mij deze week een nieuwe pc in elkaar gestoken. Nu is de vraag wat het beste besturingsysteem is voor mijn systeem.

Heeft het zin om xp op een quad core te zetten? k heb eventueel de testvesie van windows 7?? Ik gebruik mijn pc vooral voor muziek/photoprogrammas(cubase,sibelius,photoshop,...) en games...

Ik ben aan het twijfelen om er een 64bit op te zetten voor de ram...4gig,(heeft dat zin?) maar vraag me af of het nog steeds veel software in de weg zit...

Twee besturingsystemen op mijn pc lijkt me verschrikkelijk onhandig daar ik meestal game zo even als tussendoortje tijdens anderwerk op mijn pc...

Enfin, het zou fantastisch zijn als iemand me hier even bij zou willen helpen...

...nog even mijn systeem:

AMD phenom II X4 940 processor 3.00GHz

4 gig ram

ASUS M3A78 motherboard

ATI radeon HD 4850

merci alvast!!

Groenten,

Tuizentfloot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast tuizentfloot

mmm....probleem bij windows 7 heb ik wat software compatibeliteitsproblemen...Jammer, want verder draait die wel lekker..

tuiz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.