Ga naar inhoud

Hotmail account geblokkeerd ( krijg geen SMS v Microsoft).


v4-lover

Aanbevolen berichten

Iemand raad?

 

Hotmail geblokkeerd door waarschijnlijk een verkeerd paswoord in te typen.

Nu probeer ik herstelcode te bemachtigen maar krijg geen SMS van Microsoft.

Niet op mijn GSM en niet op die van mijn vrouw.

Elke dag geblokkeerd.

 

Alle hulp welkom.

 

Microsoft

 
 
Voer je telefoonnummer in om een beveiligingscode te ontvangen
Je ontvangt per sms een verificatiecode. Op deze manier wordt spam voorkomen. Je telefoonnummer wordt niet aan anderen doorgegeven. De code verloopt over ongeveer tien minuten.
De limiet voor maximumgebruik is overschreden. Probeer het morgen opnieuw.
aangepast door Passer
mailadres gewist - het is onverstandig een mailadres open en bloot op het net te zetten: trekt spam e.d. aan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ook echt een ganse dag wachten om het opnieuw te proberen. Als je dat niet doet dan blijf je met het probleem zitten. Het is namelijk om veiligheidsredenen dat Microsoft die pauze inlast na herhaalde foute aanmeldingspogingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/1/2020 om 22:38, droske zei:

Je moet ook echt een ganse dag wachten om het opnieuw te proberen. Als je dat niet doet dan blijf je met het probleem zitten. Het is namelijk om veiligheidsredenen dat Microsoft die pauze inlast na herhaalde foute aanmeldingspogingen.

Gisteren niet geprobeerd.

Nu geef ik nummer in en krijg direct dit scherm.

 

Microsoft

*******ke@hotmail.com
 
Voer je telefoonnummer in om een beveiligingscode te ontvangen
Je ontvangt per sms een verificatiecode. Op deze manier wordt spam voorkomen. Je telefoonnummer wordt niet aan anderen doorgegeven. De code verloopt over ongeveer tien minuten.
De limiet voor maximumgebruik is overschreden. Probeer het morgen opnieuw
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.