Ga naar inhoud

Save My PC


Belasting

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

ik heb een behoorlijk groot probleem met mijn pc, denk ik.

t begon zo:

ik had Windows XP Home sp3 geinstalleerd, al een behoorlijk tijdje (7 maanden?) toen er foutmeldingen begonnen te verschijnen. alle programma's leken aangetast. firefox, ie, games, alles crashte met een foutmelding in de richting van Kernel, system32, dll, enz.

dus ik dacht, opnieuw windows erop zetten.

gloednieuwe windows erin, hardeschijf geformatteerd, partities verwijderd en weer aangemaakt. 101 keer herhaald, "setup kopieert nu bestanden" kreeg ik CD - leesfouten, nog een keer proberen, ging wel goed. hierna varieerden de foutmeldingen van een verkeerde licentie code, tot bluescreens, met als gevolg dat de installatie niet afgemaakt kan worden.

ik heb t er met iedereen erover gehad, de meningen varieerden van cd speler stuk, tot moederbord stuk, tot hardeschijf stuk. ik heb geprobeerd de setup via een externa hardeschijf te installeren, boot from cd en dan de HD selecteren, mocht niet baten.

is er iemand die iets van een suggestie heeft? of weet wat er aan de gang is??? ik heb geen zin om een nieuwe pc te kopen zonder zeker te weten dat ie niet meer te redden valt. hij is btw ong 6 jaar oud.

MVG,

Hannes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hannes,

ik zou je kunnen aanraden om eens de stop codes te noteren die in de blauwe schermen voorkomen.

hieruit is vaak op te maken wat het probleem is.

ik ben zelf bang dat het ook een defect betreft.

zeker met een pc van 6 jaar oud is dit niet uit te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.