Ga naar inhoud

tabblad met gegroepeerde gegevens uit INDEX


dax smidts

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik uit de INDEX de gegevens per persoon naar een afzonderlijk tabblad brengen? De moeilijkheid (voor mij) is dat ik enkel de rij nodig heb waar er een "/" staat. Die "/" is een veranderlijke, want wordt omgezet in een "X" als het materiaal door de persoon opnieuw is ingeleverd. Wanneer er bij magazijn een "X" staat moet de rij niet in het nieuwe tabblad komen. Dus als de rij eerst een "/" bevat, en nadien verandert in "X", dan moet de rij uit het tabblad verdwijnen.

proef_lijst werkmateriaal versie 2 (1).xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor elk toestel heb ik een apart tabblad gemaakt omdat ik dan de geschiedenis kan volgen wanneer welk toestel waar gebruikt is. Dit is handig om de facturatie op te volgen. Ook worden bij elk tabblad nog een aantal foto's en technische fiche toegevoegd.

Daarom dat ik een index heb aangemaakt om een snel overzicht te krijgen van alle toestellen en waar ze op dit moment zijn. Maar juist omdat het zoveel toestellen zijn (in bijlage is een proefversie met enkele toestellen), zou ik graag een beknopt overzicht krijgen van enkel de toestellen die uitgeleend zijn en wie ze in bezit heeft en op welke werf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor elk toestel heb ik een apart tabblad gemaakt omdat ik dan de geschiedenis kan volgen wanneer welk toestel waar gebruikt is. Dit is handig om de facturatie op te volgen. Ook worden bij elk tabblad nog een aantal foto's en technische fiche toegevoegd.

Daarom dat ik een index heb aangemaakt om een snel overzicht te krijgen van alle toestellen en waar ze op dit moment zijn. Maar juist omdat het zoveel toestellen zijn (in bijlage is een proefversie met enkele toestellen), zou ik graag een beknopt overzicht krijgen van enkel de toestellen die uitgeleend zijn en wie ze in bezit heeft en op welke werf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.