Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

luxsat

Deze pagina vraagt te bevestigen

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Regelmatig krijg ik als ik mijn telenet wenmail afsluit en soms ook op andere websites het volgende bericht.

Ik gebruik firefox als internet brouser

Deze pagina vraagt te bevestigen dat u deze wilt verlaten - gegevens die u hebt ingevoerd, worden mogelijk niet opgeslagen

Iemand een oplossing om dit bericht niet meer te zien want er valt gewoon niets op te slaan.

aangepast door luxsat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is telkens het geval wanneer u een webformulier geopend hebt en dit zonder het op te slaan gaat afsluiten.

Stel dat je een mailtje wenst te verzenden, je opent een nieuw berichtenformulier doch je sluit Telenet webmail af zonder het berichtje te verzenden of af te sluiten. Het komt dan in de map concepten terecht en je krijgt de door u gelede mededeling

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Ik ga dat even bekijken maar ik heb de indruk dat ik dat probleem al heb na het gewoon openen van een mail en dan terug af te sluiten , dus zonder een nieuw bericht op te stellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Neen die is volledig leeg maar ik houd het de komende tijd in de gaten en kom er later nog op terug

Alvast bedankt voor het meedenken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...