Ga naar inhoud

Nieuwe batterij Lenovo laptop


Aanbevolen berichten

Ik wou (gezien de vervelende huidige corona situatie) hier graag even hulp proberen inroepen. 

Wij moeten een nieuwe batterij hebben voor onze laptop. Wij bestelden eerst een niet-originele batterij en nu een originele. Beiden deden onze laptop draaien doch eens batterij plat konden wij beiden niet opladen. Echter bij de eerste batterij pink te constant het oranje batterijlampje. Bij de originele niet. Bij de originele aangekochte nu staat een rood bolletje op en op onze oude batterij niet... Wij dachten dan ook misschien kapotte oplader maar dat valt natuurlijk niet te checken 😞... Kan iemand hulp bieden 😭

 

Bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Stamperken zei:

Bij de originele aangekochte nu staat een rood bolletje op en op onze oude batterij niet...

  1. Waar staat dat rood bolletje en heb je een idee waar dat voor staat?
  2. Je bent er toch zeker van dat je compatibele batterijen hebt gekocht?
  3. Maak je gebruik van software om drivers te updaten?

 

De oorzaak van het probleem kan velerlei zijn, lees HIER (<<klik) en HIER maar eens.

Voer tip 2 van deze (<<klik) DELL-webpagina ook eens uit, deze is voor uw laptop ook bruikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Stamperken zei:

3/ niet veel pc kennis maar denk het wel, niet zeker

Zeker geen externe programma's gebruiken die je drivers updaten zoals Avast driver updater, Driverbooster, Slimdrivers Free, DriverEasy, DriverMax, DoubleDriver, enz.

De softwaremaker hebben er meer belang bij dat men hun software gebruikt dan de computergebruiker zelf, en dan druk ik me nog zacht uit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.