Ga naar inhoud

Hoe zet ik mappen bookmarks op usb maar niet in html bestand?


Aanbevolen berichten

Ik gebruik Google Chrome . Ik zet altijd mijn bookmarks op usb omdat ik die dan gemakkelijk op een andere pc kan gebruiken. Ik ken de procedure maar Chrome exporteert alles in html bestand en dit wil ik niet. Ik wil gewoon mijn mappen zien. Ik versleepte vroeger die mappen naar usb en dit lukte. Om een of andere reden gaat dit niet meer. Weet iemand raad?

aangepast door droske
Tekstopmaakt verwijderd zodat het minder belastend is voor de ogen van de lezers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De bladwijzers van Google Chrome zijn onder Windows 10 in een verborgen map opgeslagen. C:\Users\uw gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Profile 1\Bookmarks

Die map staat standaard niet voor niets verborgen. Het is dus niet verstandig om daar mee te gaan "werken".

Omdat je blijkbaar ook op je andere computers en apparaten met Chrome werkt is een stuk comfortabeler om je bladwijzers via een Google account te synchroniseren. https://support.google.com/chrome/answer/165139?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.