Ga naar inhoud

laptop in promotie bij Aldi


Aanbevolen berichten

Ik zou voor die prijs eerder gaan voor een laptop die mindere specificaties heeft, maar wel tot een beter merk behoort. Hiermee bedoel ik dan vooral de service. Een laptop kan altijd stukgaan, en aangezien de meeste onderdelen in laptops toch uit dezelfde fabriek komen (gelegen in een of ander oostblok/aziatisch land met lage uurlonen) ben je beter met een merk dat een goede service garandeerd. Mijn vriend was zijn acer 3 maanden kwijt..nadat in de 1ste (of 2de week) zijn moederbord het begaf. Niet echt denderend voor een laptopje dat toen 1300 euro koste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en welk merk geeft dan wel goede service? Dell, HP?

zou ik voor een 800 euro geen goede laptop met dezelfde kenmerken als die Acer vinden die ook een goede service na verkoop leveren?

Van al hetgene ik tot nu toe op forums heb gelezen lijkt Dell toch een goede service te geven.

Je vroeg ook of je voor dezelfde prijs dezelfde specificaties als bij Acer gaat vinden..dit betwijfel ik, tenzij bij Medion misschien. Acer geeft altijd véél meer specificaties voor véél minder geld, maar ze besparen dan ook wel op kwaliteit van de materialen, vooral de behuizing is zwak, en de koeling is ook niet fantastisch te noemen.

Mocht ik jouw budget hebben, dan zou ik gewoon gaan voor de goedkoopste sony vaio die er is. Je hebt dan geen denderende specificaties, maar de stevige behuizing van deze laptops is zeker een pluspunt voor een voorwerp dat gemaakt is om rond te zeulen.

Toen ik mijn Acer5920G kocht betaalde ik hiervoor € 1300, met de bedoeling dat ik door de voor die tijd hoge specificaties (2ghz core 2 duo, en 2 gig ram, 160gh harde schijf en een nvidia 8600m GT) toch zeker heel mijn studieperiode (4-5jaar) deze laptop zou kunnen gebruiken. Nu ben ik eerder van mening dat als je een laptop een lange tijd wilt gebruiken dat je dus maar beter kan kijken naar de kwaliteit van de materialen die gebruikt worden EN de service dan je alleen maar te focussen op specificaties.

Ook een mogelijkheid, ga een lokale computerwinkel binnen en koop daar iets, waarschijnlijk ga je daar meer voor moeten betalen. Maar als het dan stuk is, en je niet wilt wachten op de garantiemogelijkheden kan je gewoon vragen dat ze je laptop daar ter plaatste herstellen, waar je dan waarschijnlijk zelf voor zal moeten betalen. Indien je het gratis laat doen m.b.v. de garantie dan wordt de laptopterug naar het bedrijf verstuurd waar die daar wordt onderzocht en hersteld wat toch altijd minsten een week duurt, en meestal zelfs wel twee tot drie weken, en in het geval van Acer 2-3 maanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dell staat zelfs de volgende dag voor je deur met een monteur als er iets stuk is :D

echte perfecte service!

zelfs met het basis pakket doen ze dat ;-)

Dat is inderdaad wel geweldig :P Ik zat eerst zelfs nog te twijfelen over een macbook, maar als je al +-300euro moet bijbetalen voor een garantie die er voor zorgt dat je originele macbook onderdelen bij reparatie krijgt(wat dus wil zeggen dat als je die extra garantie niet neemt, je goedkope rommel onderdelen als vervanging krijgt) , dan heb ik zoiets van,: "laat maar zitten ik koop (als mijn Acer het opgeeft) wel een merk met een fatsoenlijke garantie"

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.