Ga naar inhoud

windows 10 . Installatie / Gebruiker.


Rineke Elsing

Aanbevolen berichten

LAPTOP-DH9V5FBG.txtIk werk met wi8ndows 10 op mijn  laptop.  nu gebruik ik altijd Aanmelden installatie, maar daar kan ik na een update van windos 10 niet altijd gebruik van maken , vaak moet ik naar Gebruikers toe. om dat betreffende programma te kunnen openen .

Ik doe er eer btext bijlage van Speccy bij.

 

 

Gerard

LAPTOP-DH9V5FBG.speccyLAPTOP-DH9V5FBG.txt

aangepast door droske
Licentiesleutel uit het txt bestand verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik weet waar het probleem zit.

We gaan dat even checken.

 

Ga eens via Start naar Instellingen > Accounts en maak van dat venster een screenshot.

Klik nu ook eens op Gezin en andere gebruikers en maak ook hier een screenshot van.

Plaats beide screenshots in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je e-mail adres in beide afbeeldingen onleesbaar gemaakt. Graag nog een screenshotje van Andere Gebruikers / Gebruiker.

Zorg er voor dat de rest niet in beeld is zodat je e-mail adres buiten beeld blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu hebt u zich aangemeld met de account Gebruiker en dat had ik eigenlijk niet gevraagd, maar ok.

 

Enkele vaststellingen.

  1. De account gebruiker is een lokaal account ZONDER administrator rechten.
  2. Je hoofd gebruikersaccount met naam INSTALLATIE is een Microsoftaccount met administrator rechten op basis van je e-mail adres ***@kpnmail.nl
  3. Je hebt diezelfde Microsoft account als volwassene aan je familie toegevoegd.

 

Een paar vragen:

  1. Waarom heb je je Microsoft account ook nog eens (als volwassene) als familielid toegevoegd?
  2. Waarvoor gebruik je de lokaal gebruikersaccount Gebruiker?

 

 

aangepast door droske
Naam van hoofdaccount toegevoegd bij punt 2 / Vaststellingen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruikte altijd de installatie, maar doordat ik daar niet alles mee kon openen, heb ik ook soms gebruiker moeten gebruiken, Het is eigenlijk de bedoeling dat ik normaal Installatie gebruik.

Is het nu het beste dat ik gebruiker of Microsoft account verwijder bij instellingen acoount

 

 

 

account.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je mijn eerste vraag nog even beantwoorden?

1 uur geleden, droske zei:

Waarom heb je je Microsoft account ook nog eens (als volwassene) als familielid toegevoegd?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.