Ga naar inhoud

Videokaart kapot laptop


kurt5

Aanbevolen berichten

Op mijn laptop zit er een ATI Radeon Mobility 9700. Hij is 2 jaar en 6 maanden en nu is de videokaart kapot. Mijn garantie liep maar 2 jaar dus moet ik het zelf betalen. Maar ik zoek iemand die dit wil doen in zijn vrije tijd aangezien de pc shop waar ik ga 700€ vraagt. Ik moet wel nog zoeken waar ik zo een kaart kan kopen. Ik betaal gerust de uren voor de vervanging dus als er iemand mij kan helpen gelieve mij te contacteren, ook verdere informatie.

Dank u wel voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans dat je die grafische kaart zomaar kan veranderen is echt heel klein.

En dat je zo'n grafische kaart vind, is al helemaal klein.

Zo'n grafische kaart kan je niet veranderen, zoals in een desktop, als je zo'n niet zo'n speciaal slot hebt.

Ben je zeker dat het je grafische kaart is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dat is je grafische kaart waarschijnlijk toch.

Het enigste probleem is dat je zo'n kaart echt niet gaat vinden.

Niet dat die nog maar 2.5 jaar oud is, maar eerder omdat je een ander slot nodig hebt.

Bij een gewone desktop kaart heb je PCIe slot, daar passen alle kaarten in (je hebt wel verschillende soorten maar die zijn meestal compactibel)

Bij een laptop is dat anders, die kaarten zijn ofterwel vastgesoldeerd of wat dan ook.

of je hebt een speciaal slot, en die kans is klein.

Dus ik vrees dat je geen andere kaart gaat vinden/of je de huidige kaart kan verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.