Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik kon met een nieuw topic niet zoveel tekst kwijt dus ga hier maar verder.
Een beheerster van mijn cluppie https://corel-psp.clubs.nl/, heeft sinds eergisteren problemen met de weergave van deze pagina.
We hebben in Chrome al alles gewist zoals Browser geschiedenis, cache etc etc.
Het bovenste screentje is van mijn cluppie deze is met Ctrl+ muiswiel een ietsje vergroot, echter als we hebben op normaal 100% zetten gaan de slides aan de rechterkant helemaal naar beneden.
Op haar eigen cluppie (screentje2) is het probleem er niet.
Nu hebben we net in Edge geopend, en dan is het probleem er niet.
Het rare is dat alle pagina's die ze opent (FB en noem maar op, in hun normale grootte openen.
Ik weet echt niet wat ik er nog mee aan kan, en hoop natuurlijk dat een van jullie ons weer kunnen voorzien van de nodige opties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet de fout niet in Chrome gezocht worden maar in de opmaak van de website die niet 100 % compatibel is met Chrome. Het is echter te lang geleden dat ik nog met webdesign ben bezig geweest om je bij het opsporen van het probleem te kunnen helpen.

De stichter van pc-helpforum (Karel) zou je daar wel bij kunnen helpen maar hij heeft al geruime tijd geleden afscheid genomen van hulpverlening wegens "geen tijd meer".

Wie weet komt hij hier toch nog langs en heeft hij een beetje tijd voor dit probleem.

Ik sluit niet uit dat iemand met kennis van zaken hier meeleest en in de bres springt. Laten we daar maar op rekenen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik wacht af. Maar is het dan niet vreemd dat maar slecht een persoon hier last van heeft en de andere 30 leden, de club zien zoals ik die zelf zie? En bij mijn medebeheerster dus wel goed zichtbaar is in Edge, daarom dacht is dat het toch bij haar chrome een probleem zou moeten zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Cil zei:

Maar is het dan niet vreemd dat maar slecht een persoon hier last van heeft en de andere 30 leden, de club zien zoals ik die zelf zie?

Ben je wel zeker?

Bij mij doet "het probleem" zich in Chrome ook voor bij een zoom van 67%. Het diagonaal van het scherm zal bepalend zijn onder welk zoompercentage zich dat gaat voordoen.

In Firefox zie ik dat probleem bij mij niet.

aangepast door droske
Kleine toevoeging.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch heb je me op weg geholpen Droske. Ik heb Coby naar die pagina laten gaan (eerder probeerden we met Ctrl+Muiswiel, maar als je naar chrome instellingen gaat stond die nu op 80% bij haar. op 100 laten zetten en Tjakka, eindelijk opgelost.
Bedankt voor de tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.