Ga naar inhoud

Externe hd wordt niet (meer) herkend


pol55

Aanbevolen berichten

Ik kwam dit verhelderende topic tegen: https://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=201620

 

Blijkbaar heb je met dit model (MD 90301) ruim 2 jaar geleden identiek dezelfde problemen gehad. Jammer dat je ons dat niet hebt willen vertellen. In de sportwereld noemt men dat "onsportief gedrag".

 

Een dergelijke mentaliteit ligt me niet zo goed ik ga hier dan ook geen tijd meer aan spenderen. Sorry hoor.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 jaar geleden is die schijf opgestuurd naar Medion hersteldienst. Het waren NIET identieke problemen. Toen werkte de schijf op geen enkele pc meer. Heb wel heel lang moeten wachten en tel gedaan naar Medion en de Aldi (aankoop). De schijf was spoorloos....heb een toen een nieuwe gekregen. Ik zal u dan ook niet meer vragen om hulp, omdat de hulpverlening ook niet (meer) democratisch is. 

Bedankt voor de jaren "hulp"....maar voor mij hoeft het dan ook niet meer. Sorry hoor...

vg,

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, pol55 zei:

Ik zal u dan ook niet meer vragen om hulp, omdat de hulpverlening ook niet (meer) democratisch is. 

Ik zie geen verband met wat er de laatste dagen en weken in Brussel gebeurt hoor.

 

Echter omdat deze Medion ext. hdd een identiek model is dan de schijf die eerder ook niet meer door een pc gezien werd denk ik dat je het probleem bij die schijf moet zoeken. Dat ze nu nog wel op andere dan uw Huawei perfect werkt is des te beter maar ik sluit niet uit dat dit van korte duur is.

Voor alle duidelijkheid, ik durf te besluiten dat die schijf niet erg betrouwbaar meer is. Meer bepaald gaat het probleem bij de case van die schijf zitten en niet bij de schijf zelf. Ik bedoel specifiek het moederbordje van die externe Medion hdd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.