Ga naar inhoud

pc valt uit


mammieke

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben een leek wat betreft computers.Ik weet alleen dat het windows 7 is.

Mijn computer maakt heel veel lawaai ,precies een vliegtuig dat omhoog gaat.

Wat hij regelmatig doet is plots uitvallen en dan na enige tijd start hij terug op.Wie weet raad?

 

 

mammieke

 

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wordt het voor ons moeilijk om de oorzaak van die laatste stuiptrekking te kunnen aangeven.

Het is nu wel zo dat die pc al wat jaartjes op de teller heeft. Een vlugge terugblik in je geschiedenis op dit forum heeft me doen vaststellen dat je o.a. in juni 2013 en juli en augustus 2014 ook al met vrij zware problemen zat en je de hulp hebt gestaakt vooraleer er een oplossing was. Wellicht was het allemaal een beetje me moeilijk om de gegeven instructies uit te voeren. Helaas is dat allemaal niet zo bevorderlijk voor de goede werking van je pc en heeft het de levensduur ook geen deugt gedaan. Ik kan me ook inbeelden dat die pc intern na al die jaren flink onder het stof zat en dat is dodelijk voor een computer.

Uit eigen ervaring weet ik dat een zwaar door stof vervuilde oudere pc reinigen niet zonder risico is. Niet alleen omwille van statische elektriciteit maar de schade die al door het stof is aangebracht wordt soms nog extra bloot gelegd als men niet voorzichtig genoeg is met het verwijderen van het stof.

 

Jammer dat de pc het nu helemaal laat afweten en we je aan de hand van de te geringe informatie niet meer verder kunnen helpen om alsnog leven in de brouwerij te krijgen.

Anderzijds mag je blij zijn dat je pcke je zoveel jaren trouw is gebleven.

Sta me toe dat ik je de raad geef om een nieuwe te kopen.