Ga naar inhoud

appje voor plantensite


bastet

Aanbevolen berichten

Een poosje geleden postte ik een vraag mbt het laden van afbeeldingen in een plantensite ; de site is een wordpress site en de afbeeldingen moesten geladen worden in een google Exel bestand; Dat is me uiteindelijk gelukt.

Deze lieve mensen willen in de toekomst hun site aanpassen en voor de verkooplijst eerder een app gebruiken; liefst eentje dat gratis os of weinig kost. 

Ik kreeg wel van iemand van jullie een adres om eens te kijken nl.: https://wooskins.com/downloads/ws-plant-responsive-garden-woocommerce-wordpress-theme/; dat zag er inderdaad heel mooi uit , doch dat is een htlm werkwijze en ik vermoed dat ze eerder een app zoeken waarin alles kan geladen worden.

Ondertussen heb ik een exell en acces bestand gemaakt dat zou kunnen geladen worden in een app; iemand die me een app kan aanbevelen? (met dan liefst nog een Nederlandse versie als het enigszins mogelijk is)

Ik zal het exelleke hierbij voegen, hopelijk hebben jullie dan  een idee van hoe ik het momenteel gemaakt heb .

De mensen zelf weten niet dat ik hier de vraag stel; is eigenlijk wat een verrassing voor hen :) .

 

ik ben heel benieuwd en alvast weeral merciekes voor de hulp, liefs, maria-rita

verkooplijst proef uit database.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.