Ga naar inhoud

PC niet meer op te starten


creativedreamer

Aanbevolen berichten

Mijn pc stond in slaapstand.  Hij startte niet meer op. Hij maakte wel een gierend geluid. Ik probeerde te resetten door lang op startknop te drukken. Noppes. Hij bleef doordraaien. Dan stroom effen uitgeschakeld alsook alle usb poorten. Weer wat geluid, geen beeld wel een knipperend rood ledlampje.  Enkele keren geprobeerd maar geen leven op het scherm te krijgen. Als ik startknop op pc indruk, geen reactie. Ik moet pc met schakelaar achteraan afzetten.

 

Iemand enig idee wat fout loopt ?  Graag wat hulp. 

 

Medion.model pc mt14  , type=med mt 703

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van die modellen is geweten dat de voeding het meestal als eerste begeeft. In dat geval is opstarten in de veilige modus ook onmogelijk.

Het is toevallig nog maar een paar dagen geleden dat ik voor iemand bij een dergelijke computer de voeding heb moeten vervangen. Daarna was het leed weer geleden, tot het volgende mijntje gaat ontploffen want die pc's hebben hun pensioenleeftijd bereikt. Maar je weet dat veel gepensioneerden nog een tijdje goed kunnen werken.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, droske zei:

Van die modellen is geweten dat de voeding het meestal als eerste begeeft. In dat geval is opstarten in de veilige modus ook onmogelijk.

Het is toevallig nog maar een paar dagen geleden dat ik voor iemand bij een dergelijke computer de voeding heb moeten vervangen. Daarna was het leed weer geleden, tot het volgende mijntje gaat ontploffen want die pc's hebben hun pensioenleeftijd bereikt. Maar je weet dat veel gepensioneerden nog een tijdje goed kunnen werken.:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, creativedreamer zei:

En nu snel BACKUP nemen tegen de volgende beroerte: moederbord, harde schijf ..... 

Dat is een wijs voornemen.

 

Omdat je gestelde probleem is opgelost sluiten we dit topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.