Ga naar inhoud

Lastwrite


ruud

Aanbevolen berichten

De laatste tijd vindt ik steeds in mijn temporay folder een file met de naam "lastwrite" als ik deze open staat er de tekst "lastwrite" en de datum in, some staan er ook twee files met een .dat extensie en de andere is een databasebestand, geen flauw idee waar deze vandaan komen en of ze kwaad kunnen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste tijd vindt ik steeds in mijn temporay folder een file met de naam "lastwrite" als ik deze open staat er de tekst "lastwrite" en de datum in, some staan er ook twee files met een .dat extensie en de andere is een databasebestand, geen flauw idee waar deze vandaan komen en of ze kwaad kunnen?

Alvast bedankt.

Niemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn als je een programma gebruikt dat er dan een bestand bij komt in je temporay files. Download anders eens unlocker en druk dan eens op die bestanden met je rechtermuisknop en dan kies je unlocker. Als er geen blokkerende proccesen zijn dan weet je dat het van een programma is dat niet aan het runnen is.

Meestal verwijder ik alles in die folder eens per maand dan gaat de pc weer een beetje sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Om uit te sluiten dat het 'slechte' bestanden zijn stel ik voor dat je even een hijackthis logje.

Download : TrendSecure | TrendMicro HijackThis Overview

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Als Kape even de tijd vindt zal hij je logje wel nakijken.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.