Ga naar inhoud

Website uploaden gaat niet meer ???


Gast ocramnoras

Aanbevolen berichten

Gast ocramnoras

Ben onlangs overgestapt naar draadloos internet (router van hercules) (voordien gewoon met kabel) waardoor mijn ip adres veranderd is.

Mijn probleem is nu dat ik mijn website niet meer kan uploaden wegens het veranderde ip adres.(krijg dan telkens een melding dat ik geen toegang heb)

Ik denk dat ik mijn oude ip adres ergens moet instellen of zo , maar ik weet niet waar of hoe ?

Kan iemand mij helpen aub....

mvg Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ocramnoras

website's maak ik met dreamweaver en het uploaden gebeurd via het FtP programma van dreamweaver, en de sites worden gehost via doemee.be en hostway.nl

mvg Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem eens contact op met je webhost, die kan dit waarschijnlijk verhelpen. De login zal gekoppeld zijn aan uw ip adres en dit komt niet langer overeen.

Wat je waarschijnlijk ook kan doen is de netwerklocatie toevoegen via netwerklocatie toevoegen en de stappen volgen, op deze manier maak je opnieuw verbinding met de ftp.

Laat eens weten of het werkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ocramnoras

heb ik juist gedaan , en inderdaad ip adres is gekoppeld aan login , maar volgens de klantendienst zou het toch moeten lukken en zowaar , na alles opnieuw in te stellen werkt het terug naar behoren... (bedankt klantendienst (www.doemee.be , goeie hulp )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.