Ga naar inhoud

Voeding HP Prodesk crasht bij installatie WiFi kaart


Emile51

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden, p38cyq zei:

ga dan naar advanced, dan naar power management, dan naar PCI Express power management, en vink aan. Sla op en herstart de pc, en wel pas nadat je de de WiFi PCi-e kaart (stroomloos) geïnstalleerd hebt. Good luck!

 

Inderdaad, maar ik ga er vanuit dat dit al goed staat zodra de DEFAULT instelling van het BIOS ingesteld is. Een controle nadien is echter aan te bevelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@droske @p38cyq : bedankt voor jullie input, een en ander heeft gewerkt! Dikke merci hiervoor.

 

Ik heb de methode van p38cyq gebruikt, en alhoewel die grotendeels vergelijkbaar is met die van droske wou ik toch de BIOS-instellingen niet op DEFAULT zetten omdat ik de BIOS al enige tijd aangepast had, zo wat betreft opstarten (ik zit hier met 2 SSD schijven, clones van mekaar), die de default instellingen misschien zouden doorkruisen.  Het aanvinken van PCi-E power management was voldoende.  

 

Dank u wel! Grtn, Emile.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het opgelost is.

Wel vind ik het jammer dat je ons niet verteld hebt dat je de vernoemde instellingen in het BIOS eerder had uitgevoerd. Zo laat je ons zinloze adviezen geven.

Ik kan het niet genoeg benadrukken. Geef a.u.b. in jullie eerste bericht al alle mogelijke info, het is van groot belang. Dat heb je nu zelf kunnen merken hé !!!

Het is een probleem dat zich bij velen blijft herhalen en ik stoor me daar mateloos aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.