Ga naar inhoud

Messenger


YvanAG

Aanbevolen berichten

Goede middag,

Deze week waren er problemen met Facebook en Messenger. Wanneer ik nu een bericht wil versturen via Messenger, dan staat de linker kolom, waarin mijn contactpersonen staan, in het Engels. De contactpersonen waarmee ik al een tijdje geen berichtjes heb uitgewisseld, staan in het Nederlands.

Wanneer ik met de rechtermuisknop klik op het cirkeltje met de drie putjes, dan heb ik een menu met "opnieuw opslaan". Wanneer ik daarom klik, komen de tekstjes onder mijn contactpersonen terug in het Nederlands te staan. Let wel, de berichten  zelf (middenveld) blijven in het Nederlands staan evenals de opties in de rechter kolom.

Wat te doen? Erg storend is dat nu wel, maar 't is wel een raar zicht (zie bijgeleverde foto's).

Messenger_1.JPG.4945701918350a13374022dc3a563894.JPG

Messenger_2.JPG.ceba8835b8011407dac9e55c684e97cd.JPG

 

 

 

 

Mvg,

Yvan

 

 

aangepast door droske
Afbeeldingen bewerkt i.v.m. privacy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is niet mijn ding, maar er zal wel iemand die er in thuis is komen opdagen.

 

Wel jammer dat we het als PCH niet kunnen maken dat je afbeelding de privacy van sommige contacten schend. Ik zal de afbeelding dermate trachten te bewerken dat dit probleem van de baan is en het voor de helpers toch nog waardevol is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Het rare van de zaak is, dat wanneer bijvoorbeeld 15 contactpersonen in het Engels staan (de rest in het Nederlands) en ik stuur naar één van die personen een berichtje, dat enkel die contactpersoon in het Nederlands komt te staan, de andere 14 blijven in het Engels (de rest blijft ook in het Nederlands). Raar maar waar ...

Messenger_4.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik heb vastgesteld dat het altijd de eerste 15  contactpersonen (ongeacht dewelke) zijn die ofwel in het Engels, ofwel in het Nederlands staan. Stabiel is deze situatie dus niet. Alle andere contactpersonen blijven (ongeacht wie) constant in het Nederlands.

Mvg,

Yvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.