Ga naar inhoud

vista ultimate de orginele software


cor123

Aanbevolen berichten

hallo ik heb de orginele vista ultimate gekocht

en deze geeft aan geen veveiligingsoftware aanwezig

wat is hier aan fout gegaan

ik heb wel norton 360 isdit ook voldoende

groetjes van cor

ps of vista opnieuw installeren of kan ik de cdrom erin doen en alleen updaten bij op update in windows geen beveiligings software tegen gekomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je discussie vaan "Problemen / Vragen Software" onder het stukje "Windows" verplaatst.

Daar staat die niet in de weg, en zo houden we alles netjes...

Er is een tijdelijke link van 2 dagen achtergelaten ;-)

Dat kan ook omdat bijvoorbeeld Automatische updates afstaat, of omdat er geen Firewall geinstalleerd is.

Normaal moet je je daar geen zorgen overmaken.

Als je zeker wilt zijn, er staat zo links onder je scherm een rood schildje met wit kruis in.

Als je daarop dubbelklikt komen de "fouten" te voorschijn.

Welke zijn dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cor mogen wij u vragen de rapporteer knop NIET te gebruiken om uw probleem te melden aan de moderatoren.

De rapporteerknop dient enkel en enkel alleen om misbruik te melden.

Graag even geduld als u niet onmiddelijk een antwoord krijgt op uw vraag. Elke medewerker heeft ook nog een privé-leven te lijden of heeft even de tijd nodig om uw probleem nader te onderzoeken.

Bedankt voor uw begrip,

hallo ik heb de orginele vista ultimate gekocht nu heeft hij geen firewall aangmaakt ook niet bij updaten wat moet ik nu doen de cd-rom er weer in doen of moet alles opnieuw worden geinstalleerd

wel gebruik ik norton 360 maar windows blijf aangeven geen firewall

kan ook op internet de free firewall vista niet vinden moet je allemaal voor betalen nou dat was het ik hoor het wel groetjes van Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.