Ga naar inhoud

[OPGELOST] grafische kaart


eureco

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb dus net mijn pc laten maken omdat mijn vorige kaart kapot was. Nu hebben ze er een Geforce 9600 ingestoken en maakt mijn pc een ander en veel harder geluid. Is dit normaal? en wat veroorzaakt dit?

(ik krijg dit als ik even game)

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien de koeler van de kaart.

Jürgen

bedankt, na net wat te zoeken bleek het inderdaad aan de grafische kaart te liggen, op een of andere manier draait deze 'volle bak' en word pc zeer warm wanneer ik even game. Morgen is meer uitleg gaan vragen in winkel. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

op een of andere manier draait deze 'volle bak' en word pc zeer warm wanneer ik even game. Morgen is meer uitleg gaan vragen in winkel. :)

Misschien werkt er één van de andere koelers niet goed en wordt het daardoor snel warm.

Je kan met het programma Speedfan eens testen of alle fans nog werken.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Asus, Gigabyte, Club3D, MSI,XFX enzo....

Meestal staat er op de doos van de kaart zo in een klein hoekje (lees: heel opvallend) wel het merk.

Anders maak het niet zoveel uit, maar sommige merken zijn nu eenmaal luidruchtig, denk aan HD2900XT dat was een stofzuiger...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Asus, Gigabyte, Club3D, MSI,XFX enzo....

Meestal staat er op de doos van de kaart zo in een klein hoekje (lees: heel opvallend) wel het merk.

Anders maak het niet zoveel uit, maar sommige merken zijn nu eenmaal luidruchtig, denk aan HD2900XT dat was een stofzuiger...

XFX ja :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.