Ga naar inhoud

Digibox naar 2 schermen & Nintendo switch weergave probleem


STYLUS3530

Aanbevolen berichten

Hello Folks

 

Ik ben eigenlijk op zoek naar twee verschillende types van HDMI-splitters:

 

1. Ik heb een scherm hangen en op dit scherm werk ik momenteel met een HDMI  switch bij die men het signaal kan switchen via een knopje, ik kan dan kiezen tussen mijn Netbook, mijn gewone Laptop en mijn Nintendo switch. Nu is het zo dat de twee eerste signalen perfect worden weergegeven, het laatste van de Nintendo ook, maar als ik het spel speel komt het vertraagd op mijn scherm, als ik de HDMI kabel rechtstreeks op mijn scherm aansluit is er geen enkel probleem en werkt de beeldweergave perfect. Ik wil me nu dus een nieuw schakelkastje halen, wat ook ondersteuning bied aan de Nintendo switch, dus dat ik mijn spel op normale snelheid kan spelen. Heeft er misschien iemand een goede tip?


2. Ik wil eveneens het signaal dat uit mijn digibox van Telenet komt naar twee schermen splitten, dus ik wil op beide schermen gelijktijdig kunnen kijken. Heeft er misschien hier iemand een goede tip voor?

 

Alvast hartelijk bedankt.

 

Met vriendelijke groeten

 

STYLUS3530

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.