Ga naar inhoud

Google enkel te krijgen op een ander tabblad


Aanbevolen berichten

Ik heb Google ingesteld als mijn startpagina als ik Chrome open. Maar als ik aan het surfen ben en ik wil op dat betreffende tabblad google.be opvragen, blijft hij zoeken. Terwijl ik een extra tabblad open ik wel ineens google.be krijg. Deze is zo ingesteld, maar ander websites werken wel als ik deze intyp op de adresbalk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chrome is niet mijn standaard browser maar als je CCleaner hebt staan, voer daarmee dan eens een statuscontrole uit. Je moet vooraf wel je browsers (bv Chrome) uitschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK.

 

Ik stel voor om eens na te gaan wat het resultaat is als je één voor één en in deze volgorde de volgende extensies uitschakelt:

  1. Malwarebytes Browser Guard
  2. Linkedin Extension
  3. Connective signing extension
  4. CIM Netpanel.

Dus eerst de eerste (Malwarebytes Browser Guard) uitschakelen. Chrome sluiten en opnieuw openen en nagaan of het invloed heeft op het probleem. Sowieso uitgeschakeld laten.

Dan Nr 2, enz.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ah voilà, het moest zo iets zijn dat de boel blokkeerde. Fijn dat het opgelost is en bedankt dat je het ons verteld hebt.

Ik zal het topic dan maar sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.