Ga naar inhoud

kan pc niet meer opstarten


ricardo425

Aanbevolen berichten

Mijn pc start in het geheel niet meer op. Wanneer ik wil opstarten komt er een zwart scherm van American Megatrends tevoorschijn.

Kan er zelfs geen screenshot van maken om het jullie te tonen. Allerlei mogelijkheden om op de f knoppen te drukken, maar niks helpt.

Ik schrijf deze met de laptop van mijn echtgenote.

 

Hopelijk kunnen jullie me helpen

 

Met dank bij voorbaat

aangepast door ricardo425
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens het advies uit te voeren dat ik hier ooit geschreven heb:

De eerste twee zinnetjes zijn niet voor u van toepassing. Begin bij  "Start de geavanceerde opstart opties aan de hand van een harde reboot: "

   

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, droske zei:

 

:questionmark:

 

Het lijkt er op dat je niet op de link geklikt hebt. Ik zal ze hier nog eens als gewone url weergeven.

https://www.pc-helpforum.be/topic/67797-windows-10-start-niet-meer/?tab=comments#elControls_532866_menu

 

Heb op de link gedrukt maar toch is het volgens mij niet dit. In bijlage vind je een foto van hoe mijn pc is

20210318_215726[1].jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pc blijft hangen in de POST (power on self test) zoals ik al direct had begrepen vanaf je openingspost.

Deze foto is echter interessant omdat hierin de foutcode wordt weergegeven.

Ik zoek het voor je uit. Tot spoedig.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar het is opgelost. De reden waarom is gewoon een misverstand van mijzelf geweest. Namelijk mijn muis is stuk en ik gebruik deze van mijn echtgenote. Nu had ik ook de stick weggesmeten en was vergeten dat deze samenwerkte met mijn toetsenbord. Gelukkig heb ik de stick teruggevonden.

 

Sorry voor deze en zal in het vervolg beter moeten opletten wat ik wegsmijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was inderdaad een Keyboard failure.

 

Al maar goed dat je uw echtgenote niet weggegooid hebt want je kunt blijkbaar haar muis niet missen.:adore:

 

Omdat het probleem is opgelost sluiten we dit onderwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, droske zei:

Het was inderdaad een Keyboard failure.

 

Al maar goed dat je uw echtgenote niet weggegooid hebt want je kunt blijkbaar haar muis niet missen.:adore:

 

Omdat het probleem is opgelost sluiten we dit onderwerp.

Haha, zover heb ik er nog niet over nagedacht. 

Bedankt in elk geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.