Ga naar inhoud

Wachtwoord bij Start


Amonra

Aanbevolen berichten

Het probleem is dat er vaak bij het opstarten (aanmelden) naar het wachtwoord wordt gevraagd . Het oude WW werkt niet meer . Ik ben via Start-Instelling-Account - Aanmeld opties-WachtWoord wijzigen gegaan . Steeds moet ik om een Nw.WW in te stellen eerst het Oude WW invullen en dat werkt dus niet meer. Ik kan dus geen nieuwe wachtwoord instellen. Hoe nu verder ????

 amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Amonra zei:

Het probleem is dat er vaak bij het opstarten (aanmelden) naar het wachtwoord wordt gevraagd . Het oude WW werkt niet meer . Ik ben via Start-Instelling-Account - Aanmeld opties-WachtWoord wijzigen gegaan

Ik begrijp het allemaal niet zo goed.

Tot heden dacht ik altijd dat er bij het aanmelden bij Windows ofwel altijd ofwel nooit naar een wachtwoord wordt gevraagd. U doet ons verstaan dat er de ene keer wel en de andere keer niet om je wachtwoord wordt gevraagd. Dat is toch wel heel bijzonder.

Ik gok er op dat het om een Microsoft gebruikersaccount gaat waar je hebt ingesteld dat u zich kunt aanmelden zonder je wachtwoord te moeten invoeren. In een dergelijk geval is het helemaal geen uitzondering dat de gebruiker zijn wachtwoord gaat vergeten. Daarom ben ik ook absoluut geen voorstander van die instelling. Er zijn betere alternatieven zoals een pincode.

 

3 uren geleden, Amonra zei:

Ik ben via Start-Instelling-Account - Aanmeld opties-WachtWoord wijzigen gegaan . Steeds moet ik om een Nw.WW in te stellen eerst het Oude WW invullen en dat werkt dus niet meer.

 

Als u uw wachtwoord bent vergeten, selecteert u Mijn wachtwoord vergeten en volgt u de stappen. 

Ga dus eens naar deze webpagina (<<KLIK) om het vergeten wachtwoord van je Microsoft account opnieuw in te stellen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry , het probleem is nu opgelost. Hoe zat het ook weer ?? 

Bij het instellen van de Schermbeveiliging.( Cube Show) heb ik bij - Configure Cube Foto Show - een vinkje gezet bij : Aanmeldings scherm weergeven bij hervatting . Nu ik het vinkje heb weg gehaald is het probleem verholpen en wordt er bij het her-opstarten niet meer gevraagd naar het wachtwoord. 

Nogmaals hartelijk dank voor de hulp.

 

Amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je een screensaver gebruikte daar waren we niet van op de hoogte hé. 😞

 

Voor u lijkt het probleem opgelost, dus sluiten we dit topic.

Moest het probleem zich op korte termijn herhalen dan mag je via pb een moderator verzoeken om dit topic te heropenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.