Ga naar inhoud

Acer laptop batterijwaarschuwing


headbird

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn vriendin heeft vorige week een nieuwe Acerlaptop gekocht, goeie computer en snel.

Het enigste probleem is dat wanneer de batterij bijna leeg is, er slechts een kleine waarschuwing komt in de rechterbenedenhoek (bij datum/uur enzo)

Zelf heb ik een Fujitsu Siemens en die maakt geluid wanneer de batterij zo goed als leeg is, waardoor ik eventuele bestanden nog kan opslaan en ook nog gewoon kan afsluiten.

Nu is mijn vraag of iemand hier weet of je Acer ook een geluid kan laten maken als de batterij bijna leeg is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal als de laptop uitvalt dan word de laptop in een rust modus gebracht en zullen niet opgeslagen documenten gewoon bewaard blijven, zie het als in slaapstand zetten van de laptop.

er is een programmatje dat heet Batti 2.4 dat geeft een geluidje

of je kan het register aanpassen...

 1. Search for the key [color=Blue]HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\{A877  D663-239C-47a7-9304-0D347F580408}[/color]\.

2. If you find this key, within it create a new String value, name it [b]Default[/b] and set its value to Low battery warning.

3. Set [b]Available Options [/b]to [i]decimal[/i] (31)

4. Set [b]Options[/b] to [i]decimal[/i] (9) for a single warning, (25) for a repeated warning. 

5. Now move to Start -> Settings -> Personal tab -> Sounds & Notifications applet -> Notifications tab, choose Low battery warning value from the Select an event drop-down menu and set whatever you want.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.