Ga naar inhoud

nieuwe b box 3 repeater werkt niet


lijn31

Aanbevolen berichten

Beste ik heb een nieuwe b box 3 geplaats met ander wachtwoord , op mijn smartfon werkt het voor korte afstand neemt het nieuw wachtwoord aan.

Nu zit ik op de koer steek de repeater in log in hij vraagt wachtwoord zelfde als zonder repeater neem ik aan zegt telkens wachtwoord is niet juist?

Hij is verbonden met de b box3 ook al geresest helpt niks? het wachtwoord heb ik op de doos, 10 gebrobeerd lukt niet?Merk Quintez

Weet iemand meer van? groetjes johan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik kan niets besluiten uit je antwoord "op de PC werkt de repeater wel" ... Een repeater werkt immers niet 'op' een apparaat maar staat er los van en is een onderdeel van je netwerkje.

Je bedoelt waarschijnlijk dat je de met de repeater kan verbinden vanop je PC ?

 

Het paswoord van het sub-wifi-netwerkje van de repeater is na reset de factory-instelling.

Wil je dat aanpassen zodat het hetzelfde is als op je nieuwe BBox dan moet je dat in de instellingen van de repeater wijzigen.

Hoe je dat doet zal je in de gebruikshandleiding (zie hoger) moeten vinden, waarschijnlijk moet je de repeater daarvoor (eenmalig) met een UTP-kabel rechtstreeks in je PC/laptop stoppen zodat de wifi van de repeater vrij is.  Anders kan je het paswoord niet wijzigen, uiteraard.

Je past het aan, verbreekt de verbinding met de PC, plugt de repeater in waar je hem wil hebben en dan moet je hem kunnen verbinden met het ingestelde paswoord.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.