Ga naar inhoud

Digicafee

Lid
  • Aantal items

    19
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Digicafee

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10
  • Monitor
    Philips 328E
  • Processor
    Xeon Pro
  • Geheugen
    16 Gb

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

45 profielweergaven
  1. Bij mij werkt de app uit mijn vorige post alleszins prima ! Draait al enkele dagen ... merk je niets van maar je hebt wel de foto's bewaard in de map die je hebt opgegeven, meteen in het formaat van je scherm...
  2. Je hebt dan ook geen extra programma zoals Winzip nodig... Verkenner (zie hoger) klaart de klus...
  3. Welke app geeft die melding ivm. proefperiode ? ZIPS kun je in Windows 10 gewoon openen in de Verkenner.
  4. Nooit al te snel opgeven hé ... nog een poging ? https://www.addictivetips.com/windows-tips/automatically-save-windows-spotlight-lock-screen-image-windows-10/#:~:text=Dynamic Theme is a free,if you allow it to.
  5. Eén zaak is zeker met deze foutmelding : je toepassing is de verbinding met de tabellen van de database kwijt of is die even kwijt geweest. De meest voor de hand liggende verklaring daarvoor is een netwerkprobleem, al was het voor een nauwelijks merkbare seconde.
  6. Heb je dit al nagekeken in die Assets folder ? want ze zijn misschien wel daar, maar hidden ...
  7. Het is niet echt een 'probleem' hé ... ? Waarschijnlijk daarom dat nog maar weinig mensen zich daar het hoofd overgebroken hebben.
  8. Waarschijnlijk heb je gewoon een (korte ?) onderbreking op het netwerk ... Shared Access kan daar niet tegen.
  9. Bij CoolBlue staan er 28 met FR layout, maar ook 17 met een BE layout ... keuze genoeg toch zou ik denken dan ?
  10. OK.... die 2000 van vandaag (allemaal datum vandaag) zullen dus zijn 'normale' werking betreffen. Dank voor de info alleszins !
  11. Ik draai engine versie 1.1.18100.6 zie ik, maar had toch 2.100 bestanden op die plaats met datum van vandaag ! dus niet zo zeker dat het met de nieuwste versie echt opgelost is ... of spreek je hier over vééél meer bestanden ... ?
  12. Kon je wat met de uitleg op de site van LifeWire ?
  13. Hier vind je een handleiding ... https://www.gebruikershandleiding.com/Quintezz-Wi-Fi-repeater/handleiding-5-521119.html Probleem zit hem zeker in de her-initialisatie van de repeater ... niet in de BBox 3 dus die hoef je niet te resetten, wijzigt er niets aan...
  14. Is engelstalig een probleem ??? Kijk anders hier maar eens naar - er zijn héél veel verschillende redenen en dito oplossingen... https://www.lifewire.com/fix-windows-spotlight-not-working-windows-10-4772370
  15. Ik probeer je te begrijpen : "Als je hem op Windows -spotlight zet, komen er helemaal geen plaatjes meer." Hoezo ? zie je plaatjes van Spotlight op je lockscreen of niet ? "Als ik em op afbeelding zet, komen er wel plaatjes." Ja, dat zijn een beperkt aantal vaste plaatjes die meegeleverd zijn met de installatie van Windows ... ben je snel zat hoor ! "Maar de map Assets blijft leeg!" Als je geen plaatjes ziet op je scherm zullen ze ook hier niet staan, dat klopt ... We kunnen er dus van uitgaan dat je de server van Spotlight niet connecteert ... denk ik / ik zoek ev
×
×
  • Nieuwe aanmaken...