Ga naar inhoud

zelfbouw pc werkt niet


Aanbevolen berichten

Ik was net nog even in de handleiding van je mobo aan 't vlooien. Daarbij trok hetgeen ik in de volgende afbeelding toon mijn aandacht.

afbeelding.png.937eb88e725d3f24654230b26182eb24.png

 

afbeelding.png.ebee5a8d6a1d25378f4f35eda101dc7a.png

 

Had je hier rekening mee gehouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit al enkele jaren te kijken naar een upgrade/nieuw systeem maar ik hou altijd de boot af puur omdat ik zuinig ben op mijn geld. mijn zwager had me echter overgehaald omdat hij zelf ook een nieuw systeem heeft aangeschaft (en alles prima werkte, maar hij had een iets nieuwere gpu liggen)

 

Nu terug naar mijn oude plan: als mijn jongste 3 is ga ik een man-cave / kantoor bouwen (das over ~1,5 jaar). Dan zijn hopelijk de gpu's weer betaalbaar. dus hopelijk houdt mijn oude systeem het nog even vol 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, hardrooky zei:

Nu terug naar mijn oude plan: als mijn jongste 3 is ga ik een man-cave / kantoor bouwen (das over ~1,5 jaar).

 

Dat is nog een tijdje nagelbijten hé. Maar je bent nog jong en dan is het goed dat nog niet al je wensen meteen in vervulling kunnen gaan. Het is zelfs mooi als er zaken zijn waar je naar uit kijkt, dat houdt de motor draaiende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.