Ga naar inhoud

blad splitsen


Jos Ector

Aanbevolen berichten

17 uren geleden, Digicafee zei:

Ik zit me hier ook suf te piekeren wat die functie 'Camera' (die ik wel heb staan en ken) zou kunnen bijdragen om een werkblad in 2 asyncrone delen te splitsen ???

M.b.v. de camerafunctie maak ik som een soort "screen in screen", waardoor ik het effect van een wijziging in broncellen live wil kunnen zien op een ander tabblad. Bv. Als ik in TabA, A1 een waarde wijzig die invloed heeft op EC23 op TabB dan maak ik mbv camera een plaatje dat live wijzigingen laat zien van EC23 (en omliggende cellen) in TabA.

 

En wellicht zou dat hier ook kunnen werken.

aangepast door Haije
Link naar reactie
Delen op andere sites

De camera is dus niet zomaar een stukje screenshot maar is een "actieve screenshot".  
Als je wijzigingen aanbrengt in de cellen waarvan je een "foto" heb genomen met de camera worden die wijzigingen ook weergegeven in de "foto".
Maar die "foto" kan je dus niet vastzetten in een rechterdeel van een blad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Philiep

Ik heb inderdaad nog niets.  Ik probeer altijd eerst na te denken over wat ik wil doen en dan heel basic wat proberen (formuletjes).  En dan kom ik aan de gebruiksvriendelijkheid en de opmaak.
Maar je bestand lijkt me wel wat.  Als ik de koppen en het lint verberg heb ik wel voldoende ruimte om een speeldag in zijn geheel te laten zien in het vak links-onder.

Ik ga er volgende week mee aan de slag.  Dank je wel !

Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.